BAŞKAN YILMAZER ESNAF ZİYARETİNDE
BAL LİGİ UMUDU SON HAFTAYA KALDI
KAYMAKAM AZCAN'IN TURİZM HAFTASI MESAJI
AK PARTİ SAPANCA MECLİS LİSTELERİNİ ANKARA ONAYLADI
12 Şubat 2014, Çarşamba 20:37
Paylaş
Ak Parti Sapanca Belediye Meclis Üyeleri adayları'nın tam ve resmi listesi Yeniseshaber.com'da...
AK PARTİ SAPANCA MECLİS LİSTELERİNİ ANKARA ONAYLADI


  Ak Parti Sapanca İlçe Teşkilatı, Belediye Meclis Üyesi adaylarını  resmen belirledi. İlçe Başkanı Nazmi Bostancı, Ankara’nın onayı ile resmi ve tam sıralı meclis üyesi listesini belirledi. İlk kez Yeniseshaber.com’da yayınlanan resmi ve tam sıralı liste şu isimlerden oluşuyor. 

Kontenjan : Osman Gür

Kontenjan: Özcan Yavuz

RESMİ LİSTE

1-   Özcan Özen

2-   İsa Sezer

3-   Zeki Kovar

4-   Mümin Kamil Pir

5-   Günnur Çelik

6-   İsa Cebeci

7-   Osman Şükrü Memi

8-   Cengiz Emil

9-   Ayşe Kösemen

10-  Halil Taylan

11-  Recep Kolaşalı

12-  Sedat Balkaya

13-  Emre Kibar

 

YEDEK MECLİS ÜYELERİ

1-   Osman Onbaş

2-   Erdem Tanta

3-   Mustafa Şahin

4-   Ali Fuat Yılmazer

5-   Salih Akşan

6-   Uğur Şahin

7-   Celal Şirin

 

..........                    
  :
:
Güvenlik Kodu :    
   
derin siyaset - 2014-02-16 03:33:19
akp li eski bir üye olarak ve hala teşkilatımda görev alarak üzülerek söylüyorum sapanca belediyesi oya arapoğluna hayırlı uğurlu olsun
sapancalı - 2014-02-15 15:33:31
Ah Aydınım sana demediler mi bu liste işi ciddidir! . Bırak Serdivan Belediyesinden seni çıkarttıklarında Sapanca Belediyesine girmiştin. Ah Aydın Vah Aydın seçmen olarak seni anlıyorum. Zaten Sapancalı Seçmen de Senin Gibi Adayı Kaldıramamaktan Korkuyurmuş? Sapancslı Seçmen Buna Alışık Değilmiş dediniz ya! Seçmen olarak diyorum ki: Zavallı Aydın 30 martdan sonra Alıştın da Bu Adaylık işine Ne Yapıcan? Hayır Seçmen Seni İsterde , Sonra Sapancalı Kaldıramazsa , Dokunur Falan!
alacaklı esnaflar - 2014-02-15 09:15:03
yediğinin içtiğinin parasını ödemiyenler meclis adayı olmuş yazık ak partiye bu iddamız kesinlikle gerçektir kimseyi karalamıyoruz borç takan kendini bilir ve adaylıktan istifa etmeden partiyede oy yok
dedede - 2014-02-13 15:54:59
Sapancalı Akp adayının titrine yakışırr! Ne bekliyodunuz ki tepki verdiniz, şahıslar belli, mekan belli!
sözün özü - 2014-02-13 15:31:38
helal olsun insanlara dağdan geldiler, bağdakileri ...,! Akparti ilçe teşkilatıda baksın şimdi !
serdar fatih - 2014-02-13 13:52:08
meclise başvuran aday lar açıklandığında YUSUF İLKER ŞAHİN vardı sakaryada 9 yıl siyasetle içli dışlı olmuş 20 senedirde sakaryada çalışıyor,bu listedekilere göre katacağı çok şey varken listede olmamasının nedeni nedir
M.A - 2014-02-13 13:51:57
Sevgili AKP li hemşerilerim. Hep siz mi akp yi yöneteceksiniz.Yetmedimi 15 sene.Yeni yönetimi destekleyeceğiniz yere kendi menfaatleriniz için ne çabuk bıraktınız.Hani sizin AKP? Tayip Erdoğan çizginiz.Dava insanı olmak hüner maharet ister.Yeni oluşum yüzünden ne partiniz nede particiliğiniz kaldı.Demek ki bunlar görüldü anlaşıldı ve eski yönetim değiştirildi.İyiki değiştirilmiş.
merkez - 2014-02-13 11:03:30
hocam yolunuz açık olsun listede rakipleri korkutucak tek isim zeki kovar dı ama sırası bizi biraz üzdü kırık kalpleri zeki kovar partimize kazandırıcak durmak yok yola devam
sapanca - 2014-02-13 10:52:23
liste diye ne yapıyolar anlamadım ben bu partide 10 yıldır aktif koşturuyorum gerçek partili tek adam zeki kovar
casper - 2014-02-13 10:18:55
Bunlardan olsa olsa muhtar heyeti olur...
sitemkar - 2014-02-13 10:11:16
sayın ak partili arkadaşlar atıp tutuyorsunuz bu liste iş yapmaz felan bi tane yamuk adam gösterin hepsi düzgün işlerini iyi yapan arkadaşlarımız. eski kadrolar kızıyor bize sormuyorlar diye güzel abiler zaten sizin yüzünüzden değişiklikler. anladınız inşallah. her yeriniz oynamasın bi dik durun.onurlu durun
Yorum - 2014-02-13 08:51:06
Sapanca Akp teşkilatı yeni Adaylarınız ve meclis üyeleriniz hayırlı olsun. Yalnız dikkatli olun yakında sizide partiden ihraç etmesinler!
Ak Parili - 2014-02-13 08:47:33
Gazete fes sayfasında altına not yazmak zorunda olmadığınız liste demiş ama ben bir not yazıyorum bir Ak Partili üye ve aile reisi olarak bu listeye oy verirsem kendi KENDİ PARTİME DE YAZIK BEN İNANAIYORUM Kİ SAPANCA HALKI 31 Mart sabahı gereken notu bu listenin altına düşecek.
NALTOPLAR - 2014-02-13 08:26:09
bu listeyle sapancaya hıc bışey kazandırılamaz bu lısteye sapancalı oy vermez sız akp nın alacagını duşunerek bule gelışı guzel bı lıste yaptınız ama akp de bı yere kadar oy alır gerısını aday alır lıste alır sızın yaptıgınız liste oy toplamaz naltoplar.
Sapancalı - 2014-02-13 01:58:00
Yazık şu listeye bak yazık ettiler memleketime. Daha düne kadar bize sallayanlar girmiş listeye. Neyse hayırlısı olsun ne diyelim.
kurucusuydum - 2014-02-13 01:04:26
Dun bize kufur edenler yanlis yolda oldugumuzu her zaman dile getirenler akp kuruldugundan beri atmayanlar bugun makam mevki verilince en kral akpli oldular yama yok bu dava bize ait cakmalara degil
kurtköylü - 2014-02-13 01:00:40
zeki kovar harici iş yapmaz.
Sapanca - 2014-02-12 23:28:48
Hey gidi AK partilim Kimlere kaldın